Choroni

Na nádraží do Maracay jsme dorazili chvíli po osmé a první, koho jsme potkali, byli Češi z Grand Sabany, Markéta a Jirka, Jitka, Leoš a Pepa. A z druhé strany si to k nám míří Jirka, který přijel chvilku před námi. Naše cesty se spojili a vyrazili jsme do městečka Choroni a Puerto Colombo.

Jelo se asi 2 hodiny nádhernou krajinou horského parku Henriho Pittiera, uzoulinkými serpertýnami.

V Puerto Columbo, nádherném tichém městečku, jsme se ubytovali.

Po ubytování jsme hned vyrazili na pláž. Konečně koupání v Karibiku… a stálo to za to. Blankytná obloha, azurové moře, bílý písek, voda teploučká a vlny velké. Celé odpoledně jsme se učili na nich plavat a také jsme se potápěli.

Večer jsme vyrazili na chutnou večeři, pak kluci koupili lahve vína a vyrazili jsme na pláž. Pozorovali jsme hvězdy, obloze dominoval Jižní kříž. Kluci neodolali volání moře a šli se koupat na Adama.

Druhý den všichni až na Evu a mě vstávali v 6:00 a za 10 dolarů šli na procházku do džungle s průvodce. Navštívili výrobnu cukrové třtiny, plantáže a byli u jednoho vodopádečku.

Eva a já jsme vstávali v 9:00 taky vyrazili do džungle ale sami. Viděli jsme vesměs to samé. (a zadarmo)

Další den už se naše cesty zase rozdělili. Koupání bylo supr, ale docela se za dva dny omrzelo.

Parta z Grand Sabany zůstala u moře a my vyrazili do hor And.